Rozkład dnia
7:00 - 8:15
schodzenie się, zabawy inspirowane przez dzieci, praca indywidualna, ćwiczenia poranne. Korzystanie z gier i układanek stolikowych, zabawy zorganizowane w kole lub przy muzyce, zabawy według zainteresowań z uwzględnieniem rozwoju procesów poznawczych, czynności dowolne podejmowane przez dzieci i inspirowane przez nauczycielki.
8:15 - 8:30
przygotowanie do śniadania
8:30 - 9:00
I ŚNIADANIE
9:00 - 10:30
sytuacje edukacyjno-wychowawcze w sali lub na powietrzu, rozwijające twórczą ekspresję słowną, muzyczną, plastyczną i ruchową. Sytuacje kształtujące pojęcia matematyczne prowadzone według planów miesięcznych przez nauczycielki dla poszczególnych grup w oparciu o podstawę programową uwzględniające podział na grupy wiekowe według 15 obszarów edukacyjnych.
10:30 - 11:15
zabawy na świeżym powietrzu
11:15 - 11:30
przygotowanie do śniadania
11:30 - 12:00
II śniadanie
12:00 - 13:30
w grupie I leżakowanie
w grupach starszych zabawy dowolne na placu przedszkolnym – zwracanie uwagi na bezpieczne korzystanie z urządzeń rekreacyjnych, spacery, wycieczki, w zależności od pogody zabawy dowolne w sali lub ogrodzie oparte na spontanicznej aktywności dziecka wspierające integrację, zabawy w kącikach zainteresowań, zajęcia wspierające w zespołach lub indywidualnie
13:30 - 14:00
przygotowanie do obiadu
14:00 - 14:30
obiad
14:30 - 18:00
czytanie bajek, zabawy wynikające z zainteresowań dzieci, w zależności od pogody zabawy dowolne w sali lub na powietrzu, praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco kompensacyjnym i wychowawczym, zajęcia specjalistyczne, zajęcia i zabaw według inicjatywy dzieci w kącikach tematycznych, prace porządkowe, rozchodzenie się do domów.